<< zpět na služby

Callcentrum

  • Profesionální callcentrum
  • Odpovídáme všechny dotazy týkající se stavu objednávek
  • Dle náročnosti produktu odpovídáme i technické dotazy k produktům
  • Komunikaci se zákazníkem přes telefon, mail i chat (dle přaní zákazníka).

Služba zahrnuje

  • Hlasový automat (uvítání, nepřítomnost)
  • Veškerá komunikace Vaším jménem
  • Callcentrum v provozu každý den 8-16
  • Pasivní callcentrum (odpovídáme na dotazy zákazníků, nenabízíme aktivně služby)
  • Callcentrum nyní nenabízíme samostatně, ale pouze v kombinaci s dalšími službami (fulfillment).

Cena sužby

  • Callcentrum nabízíme pouze v rámci služby fulfillment
  • Cena je účtována jako cena za jednu expedovanou objednáku bez ohledu na počet dotazů

Garance

  • Telefon ihned, chat do 10 minut, email do 24 hodin. Pokud tento termín nestihneme, je callcentrum zdarma pro všechny objednávky ten den.

Jak to funguje

  • Službu nabízíme pouze ke sluŽbě fullfilment
  • Dáte nám přístup k emailové schránce, kde budeme komunikovat se zákazníky.
  • Pokud budete mít zájem o chat, implementujete na svoje stránky aplikaci smutsupp.
  • Pokud budete mít zájem o telefon, přidělíme Vám telefonní číslo.
  • Průběžně vyřizujeme dotazy všech zákazníků. Pokud dotaz nejsme schopni zodpovědět, tak předáváme k Vám (složité technické dotazy, obchodní dotazy...).
On-line kalkulačka
Konzultace zdarma
On-line kalkulačka
Konzultace zdarma