Služby
Reference
Případové studie
FAQ
Kalkulačka
Ceník
Kontakt
<< zpět na služby
Callcentrum
Profesionální callcentrum
Odpovídáme všechny dotazy týkající se stavu objednávek
Dle náročnosti produktu odpovídáme i technické dotazy k produktům
Komunikaci se zákazníkem přes telefon, mail i chat (dle přaní zákazníka).
Služba zahrnuje
Hlasový automat (uvítání, nepřítomnost)
Veškerá komunikace Vaším jménem
Callcentrum v provozu každý den 8-16
Pasivní callcentrum (odpovídáme na dotazy zákazníků, nenabízíme aktivně služby)
Callcentrum nyní nenabízíme samostatně, ale pouze v kombinaci s dalšími službami (fulfillment).
Cena sužby
Callcentrum nabízíme pouze v rámci služby fulfillment
Cena je účtována jako cena za jednu expedovanou objednáku bez ohledu na počet dotazů
Garance
Telefon ihned, chat do 10 minut, email do 24 hodin. Pokud tento termín nestihneme, je
callcentrum zdarma
pro všechny objednávky ten den.
Jak to funguje
Službu nabízíme pouze ke sluŽbě fullfilment
Dáte nám přístup k emailové schránce, kde budeme komunikovat se zákazníky.
Pokud budete mít zájem o chat, implementujete na svoje stránky aplikaci smutsupp.
Pokud budete mít zájem o telefon, přidělíme Vám telefonní číslo.
Průběžně vyřizujeme dotazy všech zákazníků. Pokud dotaz nejsme schopni zodpovědět, tak předáváme k Vám (složité technické dotazy, obchodní dotazy...).
On-line kalkulačka
Konzultace zdarma
On-line kalkulačka
Konzultace zdarma